Årsmöte 2022

Astrid Lindgren-sällskapets ordinarie årsmöte 2022 hålls lördagen den 21 maj 2022 kl 16.30 på
Kristinehovs Malmgård, Kristinehovsgatan 2 i Stockholm.

Med anledning av sällskapets 20-årsjubileum bjuder vi in till jubileumsmiddag i anslutning till årsmötet. Drink, en klassisk buffé, två glas vin eller annan dryck, dessert och kaffe till ett subventionerat pris.
Till kaffet kommer Kristina Ruhnström (brorsbarnbarn till Astrid Lindgren) att sjunga och berätta: Astridsånger, skillingtryck och Näsvisor – om sångerna i Astrid Lindgrens liv och verk

Anmäl dig på info@astridlindgrensallskapet.se och ange om du avser att närvara både på årsmötet och middagen eller bara middagen. Glöm inte att ange om du önskar specialkost av något slag. Middagsavgiften på 200 kr sätter du in på sällskapets bankgiro 5442-7505. Din anmälan och betalning vill vi ha senast den 13 maj.
Om du bara vill gå på årsmötet (kostnadsfritt) och inte delta i middagen anmäler du det på info@astridlindgrensallskapet.se

Hitta hit:
Kristinehovs Malmgård ligger på Kristinehovsgatan 2. T-bana: Röd linje till Hornstull, uppgång Högalidsparken/Hornsbruksgatan. Ta vänster till Varvsgatan. Buss 4 hållplats Varvsgatan, buss 66 hållplats Högalidskyrkan